Aantal berichten : 239 Leeftijd : 30 Location : Nederland. Registration date : 18-07-07
Onderwerp: Vertel iets over jezelf! do jul 19, 2007 12:10 am
Vertel hier iets over jezelf! Ik begin wel: Ik ben Bibi, maa rmijn hele naam is Bibiche. Dat is Frans, ja. Ik ben twaalf jaar, en ik ben fan van Vanessa. Als er weer eens een poster komt in de M, of J-14 weet ik niet waa rik die moet hangen, mijn kamer is vol. Ik heb over de 50 posters van HSM, Vanessa, Ashley & Zac. I love the whole Vanessa Hudgens gedoe, van zingen, acteren en dansen. Vragen? Stel maar Oja, ik vergeet het bijna. Hoe ik Lisa ken: Via kindertent. Het klinkt stom, ja. Maarja, Lisa is mijn stoute muisje.
Webmiss Lisa Admin
Aantal berichten : 187 Leeftijd : 31 Location : Nederland Registration date : 18-07-07
Onderwerp: Re: Vertel iets over jezelf! do jul 19, 2007 12:15 am
BabyB schreef:
Vertel hier iets over jezelf! Ik begin wel: Ik ben Bibi, maa rmijn hele naam is Bibiche. Dat is Frans, ja. Ik ben twaalf jaar, en ik ben fan van Vanessa. Als er weer eens een poster komt in de M, of J-14 weet ik niet waa rik die moet hangen, mijn kamer is vol. Ik heb over de 50 posters van HSM, Vanessa, Ashley & Zac. I love the whole Vanessa Hudgens gedoe, van zingen, acteren en dansen. Vragen? Stel maar Oja, ik vergeet het bijna. Hoe ik Lisa ken: Via kindertent. Het klinkt stom, ja. Maarja, Lisa is mijn stoute muisje.
en jij mijn lieve Leguaantje.
Xarish
Aantal berichten : 150 Leeftijd : 29 Location : Amsterdam Registration date : 18-07-07
Onderwerp: Re: Vertel iets over jezelf! do jul 19, 2007 12:15 am
Nouja Ik ben dus Xarisha ... Waar die naam vandaan komt .. .. :O Mn ouders hun hoofd [a] Ik ben dus 12 jaar en stiekem nog 1 jaar te jong voor dit Forum . Uhh .. *leegeheid in mn hoofd* In mn vrije tijd doe ik aan .. Computeren .. [Geloof me ik kan er 24/7 op .. ] En ja .. Dat was het wel un beetje [a]
Kimm <3
Aantal berichten : 46 Registration date : 19-07-07
Onderwerp: Re: Vertel iets over jezelf! do jul 19, 2007 12:48 am
Xarishaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jij ook hier ^^ Moehahaha
Oke, maar nu weer ontopic ; Ik ben dus Kim. Ben 13 jaar, dus zit hier niet illegaal zoals die gast boven me ghehe. Wat moet ik verder vertellen? Effies afkijken bij de vorige reactie. Humm.. Ohja! In mijn vrije tijd verzorg ik paardjes, zit ik achter de computer, ben ik aan 't voetballen, mijn vriendje aan het stalken enzo. Wil je nog iets weten? Vraag het maar gewoon. Ik heb nog nooit iemand gebeten ofzo hoor. Dus nouja doeeeeiiiiiii :3
-x- Kim
Ronessa
Aantal berichten : 85 Leeftijd : 32 Location : Dordrecht « (L) Registration date : 18-07-07
Onderwerp: Re: Vertel iets over jezelf! do jul 19, 2007 11:24 am
Ik ben duss Roshely,, ik ben 14 jaar jong,, ik woon in Dordrecht ( THE PLACE TO BE),, ik zit op SDL Titus Brandsma College en ik gaa OVERR naar 3 havo goed he? xD ,, ik houd vooral veel van;; shoppen,knt en foto`s maken,, BF op het internet: Tisemm,Shennel,Sitara,Zaira <33 en nuu genoeg informatie over mij anders moet je gewoon een privébericht achterlaten
Miss_Rebecca
Aantal berichten : 13 Leeftijd : 29 Location : Rotterdam:-P Registration date : 19-07-07
Onderwerp: Over Mii:D do jul 19, 2007 4:18 pm
Heey Ik Ben Rebecca:D En Ben 12 Jaar Jong:-P Mijn Beste Vriendinnen & vrienden Zijn: Donna,Florine,AnneMarieke,Hasne,Sule& Naomi,Raiki,Aziz,Kevin,& Benjamin:$ & Ik Ken Bibi,Roshely &Lisa:D Maar Das Al Weer Gnoeg Over Mezelf:P Bye Bye Ps: Laat Een Berigtje 8Ter Op Men Site:D
Danique___x
Aantal berichten : 61 Leeftijd : 30 Location : Grijpskerke Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Vertel iets over jezelf! wo jul 25, 2007 5:42 pm
Ik ben dus DANIQUE! k ben 12 jaar jong, XD Ja, ik zit dus ook ilegaal hierop Waar ik woon;;; Zeeland-Walcheren-Grijpskerke-verder geheim Hobby's zijn:;:;:; Turnen, dansen, Acro'en Favo site's >>>>> www.vanessahudgens.actieforum.com :D:D www.kindertent.nl - www.imonline.nl xxxxxxxx
-MAE
Aantal berichten : 8 Leeftijd : 31 Location : Dordrecht Registration date : 17-08-07
Onderwerp: About this girl ('*) zo aug 19, 2007 10:05 pm
Nouu ik ben dus Mae,. Werd ter wereld gebracht op 14-02-1993 in Fillipijnen dat is dus mijn roots en ik ben ook nog heel klein beetje spaans. Dus ik ben dus 14 Ik heb 2 zusjes zaira (12) en abigail (5) Ik zit op SDL Titus Brandsma College en ga over naar 2Havo Uhm.. deze houd dus heel erg veel van Vanessa logisch.. maar ik hou ook heel erg veel van shoppen,music en dansen Uhmm.. tja meer vragen kan je altijd mailen..
Peasz Out!
_DAISYY
Aantal berichten : 10 Leeftijd : 31 Location : Amersfoort Registration date : 23-07-07
Onderwerp: Re: Vertel iets over jezelf! zo sep 09, 2007 5:40 pm
ik ben dus Daisy. Ik ben nu 14 jaar oud geworden op 12 juli. zit op Het Nieuwe Eemland nu in 3 vmbo-T en is daar trots op woont in Amersfoort, dat ligt in de provincie Utrecht voor de mensen die dat niet weten Mijn huis is best vlakbij de stad én de dierentuin. als je nog meer wilt weten, vragen mag altijd!
have fun here, xx Daisy
xxdaantjeeee
Aantal berichten : 1 Leeftijd : 29 Location : Nederlands Registration date : 13-02-09
Onderwerp: Re: Vertel iets over jezelf! vr feb 13, 2009 2:48 pm
Nou is zal ook doen.
Ik ben danielle 13 jaar. In mijn vrije tijd doe ik aan dansen, computeren.en nog een aantal onbelangrijke dingen.
nessaforever
Aantal berichten : 9 Leeftijd : 29 Registration date : 07-05-09
Onderwerp: Re: Vertel iets over jezelf! do mei 07, 2009 4:05 pm
Hee , Ik ben hier nieuw ! Ik heb vandaag PAS deze site ondekt .. Jaa echt wel stom =P .. Want 't het is een super dupere forum <33 Nou dus ,
Ik ben Merve , En ik ben 14 jaar .. Ik kom uit Gelderland .. En ik ben gek op Vanessa Hudgens , JB(LL) , Zac efron , Ashley Tisdale , Demi Lovato , Selena Gomez , Kate Hudson , Anne Hathaway , Christina Aguilera , LADY GAGA , Miley cyrus , Hayden Panettiere , En echt veel meer , Want dan ben ik de hele dag aan 't typen .. xDD .. Maar m'n lievelings liedje is zojuist wel , It's Alright , It's Ok .. De nieuwe liedje van Ashley Tisdale , Maar ik heb ook heel veel favorieten van Vanessa .. Come Back To Me , Let's Dance , Identified , Amazed .. <33 Maar Vanessa is echt een super girl (L) .. I love her <33 .. SHE ARE CUTE & beautiful<33 .. VANESSA WE LOVEYOUUFOREVERANDEVER .. Maar ik hoop dat ik heel veel vrienden krijgt , En dat ik zou genieten van deze forum !! En ik heb ook een leuke site over Selena & Demi www.selenagomezendemilovato.nl.tt xx nessaforever <33