Aantal berichten : 75 Leeftijd : 31 Location : Rijswijk. Registration date : 19-07-07
Onderwerp: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 22, 2007 12:30 am
Voor mij is dit een oeroud spelletje, maar het blijft leuk! Voor degene die het niet kennen. Ik begin met een woord, dat neem ik mee op vakantie. Jullie nemen het woord over en voeg je eigen woord erbij. Zo neem je telkens alle woorden over van degene boven je en voeg je je eigen woord eraan toe. Suc6
------------------------------------------ Ik neem mee mijn kussen,
Xarish
Aantal berichten : 150 Leeftijd : 29 Location : Amsterdam Registration date : 18-07-07
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 22, 2007 12:32 am
Ik ga op vakantie en neem mee Joyce haar kussen en myn I-Pod vol Met Vanessa Muziek [a]
Joyce
Aantal berichten : 75 Leeftijd : 31 Location : Rijswijk. Registration date : 19-07-07
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 22, 2007 12:38 am
Ik ga op vakantie en neem mee mijn kussen, myn I-Pod vol Met Vanessa Muziek, m'n mobiel,
Xarish
Aantal berichten : 150 Leeftijd : 29 Location : Amsterdam Registration date : 18-07-07
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 22, 2007 2:00 am
Joyce schreef:
Ik ga op vakantie en neem mee mijn kussen, myn I-Pod vol Met Vanessa Muziek, m'n mobiel,
Joyce haar kussen myn I-Pod vol Vanessa muziek Joyce haar mobiel een zonnebril
Joyce
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 22, 2007 12:10 pm
Joyce haar kussen, myn I-Pod vol Vanessa muziek Joyce haar mobiel, een zonnebril, m'n kleding,
Xarish
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 22, 2007 1:20 pm
Joyce haar kussen myn I-Pod vol Vanessa muziek Joyce haar mobiel een zonnebril mn kleding. Een Koffer .
Joyce
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 22, 2007 4:15 pm
Joyce haar kussen, myn I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce haar mobiel, een zonnebril, m'n kleding, een koffer, geld,
Xarish
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 22, 2007 5:21 pm
Joyce haar kussen myn I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce haar mobiel , een zonnebril , mn , kleding , geld zonnebrandcreme
_Roseee
Aantal berichten : 43 Leeftijd : 29 Location : Den Bosch Registration date : 21-07-07
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 22, 2007 6:16 pm
Joyce haar kussen, myn I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce haar mobiel, een zonnebril, m'n kleding, een koffer, geld, bikienie,
Xarish
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... ma jul 23, 2007 12:40 pm
Joyce haar kussen, myn I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce haar mobiel, een zonnebril, m'n kleding, een koffer, geld, bikini en een tas waar vanalles inkan
_DAISYY
Aantal berichten : 10 Leeftijd : 31 Location : Amersfoort Registration date : 23-07-07
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... ma jul 23, 2007 9:48 pm
Ik ga op vakantie en ik neem mee; een kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen
Ronessa
Aantal berichten : 85 Leeftijd : 32 Location : Dordrecht « (L) Registration date : 18-07-07
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... di jul 24, 2007 10:38 pm
Ik ga op vakantie en ik neem mee; een kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel
Xarish
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... wo jul 25, 2007 11:39 am
Ik ga op vakantie en ik neem mee; Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss [a]
Danique___x
Aantal berichten : 61 Leeftijd : 30 Location : Grijpskerke Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Vakantie wo jul 25, 2007 2:45 pm
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D
BabyB
Aantal berichten : 239 Leeftijd : 30 Location : Nederland. Registration date : 18-07-07
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... za jul 28, 2007 5:01 pm
ik neem mee: Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens 8D
Xarish
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... za jul 28, 2007 5:19 pm
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H
BabyB
Aantal berichten : 239 Leeftijd : 30 Location : Nederland. Registration date : 18-07-07
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 29, 2007 11:41 am
oh jawel hoor:
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H Kleding kasten!
Xarish
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 29, 2007 1:41 pm
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H Kleding kasten! En als we het dan toch over mensen hebben neem ik jullie meteen mee !
BabyB
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 29, 2007 1:54 pm
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H Kleding kasten! En als we het dan toch over mensen hebben neem ik jullie meteen mee ! Disco bal! 8D
Joyce
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 29, 2007 2:13 pm
't kan nooit niks zijn hé Je kan altijd doorgaan, vage spullen etc! Verzin maar lekker door. -----------------------------------------------------
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H Kleding kasten! En als we het dan toch over mensen hebben neem ik jullie meteen mee ! Disco bal! 8D, ZacEfron (dóh;))
Xarish
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 29, 2007 2:40 pm
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H Kleding kasten! En als we het dan toch over mensen hebben neem ik jullie meteen mee ! Disco bal! 8D, ZacEfron (dóh)Uhh De computer [a]
BabyB
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 29, 2007 5:09 pm
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H Kleding kasten! En als we het dan toch over mensen hebben neem ik jullie meteen mee ! Disco bal! 8D, ZacEfron (dóh)Uhh De computer [a] dvd speler!
Webmiss Lisa Admin
Aantal berichten : 187 Leeftijd : 31 Location : Nederland Registration date : 18-07-07
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 29, 2007 5:23 pm
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H Kleding kasten! En als we het dan toch over mensen hebben neem ik jullie meteen mee ! Disco bal! 8D, ZacEfron (dóh)Uhh De computer [a] dvd speler! Ashley Tisdale
Xarish
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 29, 2007 8:40 pm
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H Kleding kasten! En als we het dan toch over mensen hebben neem ik jullie meteen mee ! Disco bal! 8D, ZacEfron (dóh)Uhh De computer [a] dvd speler! Ashley Tisdale dan maar de hele HSM cast hoe meer zielen hoe meer vreugd !
BabyB
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... zo jul 29, 2007 9:12 pm
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H Kleding kasten! En als we het dan toch over mensen hebben neem ik jullie meteen mee ! Disco bal! 8D, ZacEfron (dóh)Uhh De computer [a] dvd speler! Ashley Tisdale dan maar de hele HSM cast hoe meer zielen hoe meer vreugd ! dvd's XD
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...