Aantal berichten : 187 Leeftijd : 31 Location : Nederland Registration date : 18-07-07
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... ma jul 30, 2007 10:33 pm
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H Kleding kasten! En als we het dan toch over mensen hebben neem ik jullie meteen mee ! Disco bal! 8D, ZacEfron (dóh)Uhh De computer [a] dvd speler! Ashley Tisdale dan maar de hele HSM cast hoe meer zielen hoe meer vreugd ! dvd's XD fotocamera! =)
Danique___x
Aantal berichten : 61 Leeftijd : 30 Location : Grijpskerke Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... di jul 31, 2007 10:16 am
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H Kleding kasten! En als we het dan toch over mensen hebben neem ik jullie meteen mee ! Disco bal! 8D, ZacEfron (dóh)Uhh De computer [a] dvd speler! Ashley Tisdale dan maar de hele HSM cast hoe meer zielen hoe meer vreugd ! dvd's XD fotocamera! =) de smilies van het forum XD
BabyB
Aantal berichten : 239 Leeftijd : 30 Location : Nederland. Registration date : 18-07-07
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... di jul 31, 2007 12:43 pm
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H Kleding kasten! En als we het dan toch over mensen hebben neem ik jullie meteen mee ! Disco bal! 8D, ZacEfron (dóh)Uhh De computer [a] dvd speler! Ashley Tisdale dan maar de hele HSM cast hoe meer zielen hoe meer vreugd ! dvd's XD fotocamera! =) de smilies van het forum XD De J-14 & de M
Danique___x
Aantal berichten : 61 Leeftijd : 30 Location : Grijpskerke Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... wo aug 01, 2007 9:36 pm
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H Kleding kasten! En als we het dan toch over mensen hebben neem ik jullie meteen mee ! Disco bal! 8D, ZacEfron (dóh)Uhh De computer [a] dvd speler! Ashley Tisdale dan maar de hele HSM cast hoe meer zielen hoe meer vreugd ! dvd's XD fotocamera! =) de smilies van het forum XD De J-14 & de M, posters van Vanessa & mn make-up & mn oorbellen& Danique d'r kussen NATUURLIJK ook!
Webmiss Lisa Admin
Aantal berichten : 187 Leeftijd : 31 Location : Nederland Registration date : 18-07-07
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... wo aug 08, 2007 11:13 am
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H Kleding kasten! En als we het dan toch over mensen hebben neem ik jullie meteen mee ! Disco bal! 8D, ZacEfron (dóh)Uhh De computer [a] dvd speler! Ashley Tisdale dan maar de hele HSM cast hoe meer zielen hoe meer vreugd ! dvd's XD fotocamera! =) de smilies van het forum XD De J-14 & de M, posters van Vanessa & mn make-up & mn oorbellen& Danique d'r kussen NATUURLIJK ook! muggennet!
Ginovanessa
Aantal berichten : 73 Leeftijd : 30 Location : Almere Registration date : 22-10-07
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee... di okt 23, 2007 9:31 pm
Joyce haar kussen, I-Pod vol Vanessa muziek, Joyce mobiel, Zonnebril, kleding, koffer, geld, bikini, een tas waar vanalles in kan en een pen,tandenborstel, uh .. Mijn ik-kan-niet-zonder-jou lipgloss...ehmm;; mijn radio waar een TV in zit =D Vanessa Hudgens [oeww stoer ;o ] En uhmm ... Uh .. .. Niks meer :H Kleding kasten! En als we het dan toch over mensen hebben neem ik jullie meteen mee ! Disco bal! 8D, ZacEfron (dóh)Uhh De computer [a] dvd speler! Ashley Tisdale dan maar de hele HSM cast hoe meer zielen hoe meer vreugd ! dvd's XD fotocamera! =) de smilies van het forum XD De J-14 & de M, posters van Vanessa & mn make-up & mn oorbellen& Danique d'r kussen NATUURLIJK ook! muggennet!Gino's laptop met Vanessa plaatjes!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...